BROOOMS

Geen orde in je huis? Weet je niet waar je het beste kunt beginnen met het (re)organiseren van je spullen, post, taken of huishouden? Ben je al vaker begonnen met het opruimen van je huis of administratie, maar haak je steeds af door gebrek aan motivatie, durf of inspiratie? Zou je het fijn vinden als iemand actief met je meedenkt en meewerkt? Lees dan vooral verder om erachter te komen wat BROOOMS voor jou kan betekenen.

Anja van Driel

Mijn naam is Anja van Driel, ik ben opruimcoach en ik wil je graag helpen om orde in je huis te brengen. Aan de hand van jouw wensen kan ik je adviseren en tips geven. Daarnaast bied ik praktische hulp door samen met jou de handen uit de mouwen te steken. Dit doe ik uiteraard met respect voor jou en je spullen. Ik ben graag in contact met mensen en vind het fijn om je te kunnen helpen. Zo draag ik bij aan jouw welzijn!

Ik hielp mijn zwager en schoonzusje bij hun verhuizing. Ook andere familieleden hielp ik bij het opruimen en ordenen van hun kasten. Meerdere keren kreeg ik te horen: daar moet je je werk van maken! Zo volgde ik de opleiding tot Professional Organizer en ben daarna begonnen als Professional Organizer voor de thuissituatie. Sinds die tijd heb ik al heel wat mensen geholpen bij het ordenen van hun woning of administratie. De rode draad in mijn werk is aanpakken en overzicht creëren. Ik ben blij als ik ook jou kan helpen!

Mijn bedrijf heet BROOOMS (wat staat voor bezems). Ik creëer graag rust en ruimte door met jou de bezem door je huis te halen. De belletjes in het logo staan voor schoon en netjes. De ruimtes die we opruimen maak ik ook met jou schoon, zodat je er weer optimaal van kunt genieten.

Werkwijze

Van kledingkasten tot keukens opruimen, van verhuizen tot het hele huis organiseren of simpelweg 'ontspullen'; voor alles kun je bij mij terecht. Het doel is dat er orde en overzicht komt, dat spullen een logische en vaste plek krijgen en ruimtes weer optimaal benut worden.

Na het eerste contact kom ik een keer bij je thuis voor een kennismaking en inventarisatie. Ook kijken we dan of ik de juiste persoon voor jou ben om jou te helpen. We kijken naar de huidige situatie en wat je daarin tegenkomt. We brengen ook de gewenste situatie onder woorden, zodat je weet waar je heen wilt. Ik leg je ook uit wat professional organizing inhoudt en wat de kosten zijn. Dit eerste gesprek duurt 1 uur.

Als ik iets voor je kan betekenen, maken we een vervolgafspraak voor een eerste sessie. Ik werk in blokken van 3 uur, omdat de ervaring leert dat je in 3 uur tijd zichtbaar en voelbaar resultaat kunt boeken, zonder over je grenzen heen te gaan.

Ik hou van duurzaam omgaan met spullen. Je bruikbare en overtollige spullen wil ik voor je meenemen. Ik heb verschillende goede doelen waar ik mee samenwerk, zodat je overtollige spullen weer een mooie bestemming krijgen.

Referenties

"Toen onze verbouwing tegen zijn eind liep was het overzicht in huis ver zoek doordat alles heen en weer werd versjouwd. Anja heeft geholpen de meest urgente ruimtes weer terug leefbaar en overzichtelijk te maken. Ordenen wat waar hoor en/of weg kan. Oplossingen mee bedenken hoe iets het beste opgeborgen kon worden. Anja heeft het allemaal in huis en helpt je er echt mee uit de brand. Ze helpt zelfs met het afvoeren van de spullen die weg mochten. Hierdoor konden we de laatste loodjes van de verbouwing weer met een opgeruimd huis en hoofd, en dus met frisse moed, afmaken! Heel fijn!"
Marieke, Poederoijen

"Onlangs met Anja onze voorraadkasten (schuifwand 2,5 x 5 m) opnieuw ingericht en gelabeld. Door haar tips veel weg gedaan, opnieuw gesorteerd en spullen ondergebracht op een andere plek. Nu staat alles op een vaste plek, en is het overzichtelijk. Gewoon super fijn!"
Elize, Hedel

Tarieven

Het kennismakingsgesprek van 1 uur is kosteloos als er een vervolgafspraak van minimaal 3 uur wordt ingepland. Bij een eenmalige kennismaking (zonder vervolgafspraak) waarin ik de eerste tips met je deel wordt een uur in rekening gebracht.

Het uurtarief is €50,- (inclusief btw). Kleine organizing materialen (bijv. insteekhoezen voor documenten, labels en kleine opbergbakjes) zijn hierbij inbegrepen.

Bij een afstand van meer dan 10 km enkele reis reken ik €0,23 per km (berekend via Google Maps).

Pakketten:

Stoffer en blik Bezem
(meest gekozen)
Veegmachine
• Intakegesprek 1 uur
• Tips en adviezen
• 3 uur opruimsessie
• Kleine organizing materialen
• Afvoer bruikbare spullen
• Intakegesprek 1 uur
• Tips en adviezen
• 3 uur opruimsessie
• Kleine organizing materialen
• Afvoer bruikbare spullen
• Intakegesprek 1 uur
• Tips en adviezen
• Maandelijks 3 uur opruimsessie
• Kleine organizing materialen
• Afvoer bruikbare spullen
3 uur €150,- 3x3 uur €430,- Jaarabonnement
(1 keer per maand)
€1620,-

Contact

Harenhof 36
5305 EL Zuilichem

06-23603490
anja@broooms.nl

KvK: 88968251
btw: NL004676825B52